Pn, Śr, Pt (8:00 - 16:00); Wt, Czw (17:00 - 19:00)

Zasady współpracy

Przygotowanie dokumentów dla biura rachunkowego

Z początkiem miesiąca możesz spodziewać się z naszego Biura Rachunkowego wiadomości e-mail z przypomnieniem o konieczności przygotowania odpowiedniej dokumentacji. Dla przejrzystości i wygody możesz podzielić dokumenty na grupy (np. oddzielić te związane z zakupami towarów handlowych, ze sprzedażą, z kosztami, delegacjami, paragonami fiskalnymi, czy wyciągami bankowymi).

Przygotowane dokumenty powinny być ułożone w porządku chronologicznym oraz powinny być opatrzone datą otrzymania dokumentu. W przypadku braku wpisanej daty otrzymania dokument taki traktujemy jako otrzymany w dacie wystawienia.

Dokumenty kosztowe powinny być na odwrocie opisane, jakich zdarzeń gospodarczych dotyczą.

Jeśli pod koniec miesiąca, z niezależnych od Ciebie przyczyn, nie dysponujesz wszystkimi dokumentami lub jakieś dokumenty zawieruszyły Ci się w firmie, prosimy o jak najszybsze dostarczenie ich do Biura Rachunkowego. Pamiętaj by nie przetrzymywać faktur do daty ich uregulowania.

Kolejność przygotowania dokumentów
Dokumentacja - problemy i wątpliwości
Pomoc w sporządzeniu dokumentów
Dostarczenie dokumentów do biura rachunkowego

Adres

Biuro Rachunkowe BETALINE
Dominik Wajda
ul. Wielkopolska 12
44-335 Jastrzębie-Zdrój

Informacje kontaktowe

tel.: +48 602 637 947
tel./fax: +48 32 47 11 131
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Fakturuj bezpłatnie z iFaktury24